دیاریم - Diyarim

دیاریم - Diyarim

تبریزیم گول شّهّریم شانلی دیاریم - باشی طوفانلی دیاریم ائلی ایمانلی دیاریم ...

 

مجازات حبس برای رهبر حزب اسلام آذربايجان
در راستای سياست‌های ضد‌اسلامی دولت آذربايجان عليه فعاليت‌های مذهبی در اين كشور، دادگاهی در شهر «باكو»، پايتخت آذربايجان، «موسوم صمداف»، رهبر حزب اسلامی اين كشور، را به دوازده سال زندان محكوم كرد.
به گزارش رحماء به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی«apa»، دادگاه شش نفر از اعضای حزب اسلامی جمهوری آذربايجان، ديرو، پانزدهم مهرماه، در باكو برگزار شد و دادگاه، اين افراد را به مجازات 10 تا 12 سال زندان محكوم كرد.
اعضای حزب اسلامی آذربايجان كه مخالف سياست سركوب‌گرانه دولت اين كشور عليه فعاليت‌های مذهبی هستند، زمستان سال گذشته به اتهام تلاش برای براندازی حكومت دستگير شده بودند.
در حالی‎كه دولت جمهوری آذربايجان به دليل اعمال سياستهای ضد دينی از جمله ممنوعيت استفاده از حجاب در مدارس مورد انتقاد شديد جمعيت ديندار اين كشور مسلمان قرار گرفته است، برخی از مقامات اين كشور تلاش میكنند مخالفان سياست‎های ضد دينی دولت را به ارتباط با خارج متهم كنند.
پيش از اين «مائيس گلعلی اف»، رئيس حزب سبزهای جمهوری آذربايجان با اشاره به تلاش‎های حزب اسلامی برای مقابله با ممنوعيت حجاب، بازداشت رئيس و برخی از مسئولان اين حزب را مغاير با دموكراسی دانست و گفت: بازداشت صمداف مرحله جديدی از اسلام هراسی در اين كشور است.

=====================

حکومت پوشالی الهام علی اف که نقش نوکری آمریکا و صهیونیست ها را بخاطر ترس از ایران اسلامی از یک سو و روسیه از سوی دیگر ، در همسایگی ایران و روسیه بازی می کند چند صباحی بیش دوام نخواهد آورد . دیاریم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: یازیچی ׀ تاریخ: یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , diarim.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com