دیاریم - Diyarim

تبریزیم گول شّهّریم شانلی دیاریم - باشی طوفانلی دیاریم ائلی ایمانلی دیاریم ...

  پان ترکیست های تجزیه طلب را از محیط های ورزشی دور سازیم       
  باشگاه تراکتور سازی تبریز یکی از باشگاه های قدیمی فوتبال کشور است . بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و منسجم شدن لیگ آزادگان و لیگ برتر خلیج فارس به دلایل مختلف که مهمترین آن سوء مدیریت وقت مسئولان تراکتور سازی است این تیم به لیگ دسته یک باشگاه های ایران (جام آزادگان) سقوط کرد . نه تنها این تیم بلکه تیم های ماشین سازی و شهرداری تبریز نیز به سبب عدم توجه مسولین وقت ورزش استان نتوانستند در لیگ برتر بمانند . و عملاً چند دوره از لیگ برترایران بدون حضور تیم های فوتبال آذربایجانی برگزار گردید . ریاست علی آبادی بر ورزش کشور و تخریبات ناشی از روش مدیریتی وی در ورزش ایران ، و نحوۀ انتخاب تیم های صعود کننده از دسته یک به لیگ برتر ،  با سنگ اندازی هایی که بر اثراجرای قانون غلط  و سلیقه ای قدراسیون فوتبال ، بالاخره تیم پر طرفدار تراکتور سازی با مربی گری مربی جوان کشور آقای فراز کمالوند و حمایت های گستردۀ مسئولان کارخانۀ تراکتور سازی تبریز در لیگ برتر 89-88 فوتبال از دسته یک صعود کرد و در حال حاضر یکی از تیم های موفق لیگ برتر به حساب می آید و طبق برنامه ای که برای این تیم محبوب تبریزی چیده اند تیم تراکتور سازی را برای حضور در جام باشگاه های آسیا آماده می کنند . و نگارنده در این راه برای کسانی که با هدف ارتقاء دادن فوتبال استان آذربایجان شرقی در تلاش هستند آرزوی موفقیت می کند ، و امیدوار است روزی برسد که تیم های دیگری از استان های آذربایجان غربی ، اردبیل و زنجان نیز در لیگ برتر حضور موفق پیدا کنند . که صد البته این مهم ، همّت و درایت و حمایت مسئولین استانی را طلب می کند . اکنون که تیم تراکتور سازی در لیگ برتر حضور چشمگیر دارد ، باید مردم را به موضوع مهم متوجه کرد که فریب بعضی حرکات دشمنان تمامیت ارضی را در میادین ورشی کشور نخورند . تغییر دادن واژۀ «تراکتور» به یک لغت من درآوردی و غلط «تراختور» در اصل تبلیغ فرهنگ ادبی پان ترکیست ها ست .  بعضی شعار ها و رفتار های برخی هواداران ساده لوح و در عین حال متعصب این تیم در میادین ورزشی ، نشأت گرفته از تفکرات ایدئولوگ های پان ترکیسم است .  مسئولین برگزارکنندۀ مسابقات لیگ برتر در شهر های مختلف باید در مخاطره آمیز بودن یک سری شعار ها و حرکت های ضد ملّی هواداران تیم تراکتور سازی ، توجیه شوند . نمایش دادن فیلم تماشاگران این تیم با پارچه نوشته های غلط و گمراه کننده از تلویزیون ، و عدم هوشیاری مجریان و گزارشگران برنامه های ورزشی سیما می تواند هزینه های سنگین ملّی برای جامعۀ ایران به همراه داشته باشد . دشمن به این فکر است که از حضور تیم فوتبال شایسته و صد در صد ایرانی تراکتور سازی تبریز به نفع خود و پیشبرد اهداف تبلیغی اش سوء استفاده کند . کی و چطور باید از دسایس دشمن تجزیه طلب پرده برداشت و نقشه های شومش را نقش بر آب کرد ! بر عهدۀ مسئولین فرهنگ ورزشی ودستگاه های امنیتی است . این نوشتۀ ناچیز من فقط هشداری است به مسئولان ورزش و هواداران باصفا و مخلص تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز .  به امید رهائی ایران از دست منافقین و اسلام ستیزان و دشمنان داخلی . علی یارتان باد . 12/2/1389
نویسنده: یازیچی ׀ تاریخ: سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:ميادين ورزشي,پانتركيسم,دشمنان,تراكتورسازي, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با درود به شما . برای اولین بار در این وبلاگ اعلام میدارم در جهت پاسخگویی به معاندین و تجزیه طلبان و طرفداران آپارتاید زبانی ، و با توجه به مستندات تاریخی و با در نظر گرفتن حقوق بین الملل ، نظر به اینکه عهد نامه های ننگین ترکمانچای و گلستان در دو مرحله از تاریخ لغو شده اند ( در سال 1917 با ساقط شدن رژیم روانف و روی کار آمدن حکومت کمونیستی لنین و سال 1991 با فروپاشی دولت سوسیالیستی شوروی ) بنا براین جا دارد مناطق جدا شده از آذربایجان ایران در منطقه قفقاز به کشور جمهوری اسلامی ایران بازگردانده شوند . بدیهی است در این راه ضمن پیروی از رهنمود ها و اوامر مقام عظمای ولایت ، از یک طرف دولت جمهوری اسلامی ایران را باید قانع به طرح موضوع در مجامع بین المللی کرد و از طرف دیگر دوستداران ایران در قسمت ایران شمالی (جمهوری آذربایجان فعلی ) را تشویق به فعالیت برای این پیوند تاریخی نمود . اینک بر کلیه احاد جامعه ایران بزرگ به ویژه آذربایجانی های شیر دل و وطن دوست ضرورت دارد در این مهم همدلی و همکاری و روشنگری نمایند . اگر اسرائیل رژیمی غاصب و متجاوز است ، این خصلت در مناطق جدا شدة آذربایجان نیز مشمول دولت های شوروی سابق و مقامات فعلی حکومت باصطلاح جمهوری آذربایجان نیز است . با امید به اینکه روزی دشمنان ایران بدانند که ایرانی هرگز در طول تاریخ نسبت به تصرف اراضی کشورش بی تفاوت بنوده و نخواهد بود .

نویسنده: یازیچی ׀ تاریخ: سه شنبه 12 مهر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بسم الله الرحمن الرحیم

آغاز می کنم با استعانت از خدای قادر و شفاعت ائمه معصومین علیهم السلام در جهت پاسداری از خون شهدا و آرمان های امام راحل ، با اطاعت از ولی امر مسلمین مقام عظمای ولایت .

وبلاگ دیاریم ( دیار من ) وبلاگی به دو زبان ترکی ایرانی و فارسی است . اجازه می خواهم کارآیی و روش وبلاگ بر اساس مندرجات آن از سوی بینندگانش تعیین شود .

هدف اصلی وبلاگ بیان واقعیت های دیار آذربایجان و معرفی فرهنگ و هنر و ادبیات ایالات ترک زبان ایران می باشد . چشم انتظار الطاف دوستان و علاقمندان به آذربایجان با ارشادات و راهنمائی ها و ارسال مطالبشان هستم .

نویسنده: یازیچی ׀ تاریخ: 11 مهر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

از دوستانی که در قسمت نظر برای مبادلۀ لینک زحمت می کشند تقاضا دارم که برای تبلیغات وبلاگ وسایت خود در وبلاگ دیاریم نظری را ثبت نکنند . این وبلاگ منحصراً برای اعمال سلیقۀ شخصی خودم ایجاد شده و نیازی به بازدید کنندۀ زیاد نمی بینم .چون معتقدم مراجعین به وبلاگ روی علاقه شخصی خود وارد وبلاگ شده و نظرات ارشادی بنویسند نه اینکه با ترفند های معمول در فضای مجازی ، کاربران را با نیرنگ و فریب به این وبلاگ بکشانیم . از لطفی که دوستان عزیز بمن دارند سپاسگزارم . این تصاویر را تقدیم شما می کنم .

 

نویسنده: یازیچی ׀ تاریخ: پنج شنبه 1 اسفند 1387برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , diarim.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com